Reklamační řád

Expresní reklamace

Vaši reklamaci nebo vrácení zboží vyřídíme ještě ten den, kdy nám tuto událost oznámíte. To znamená, že pokud Vám například přijde poškozená zásilka, nebudeme využívat zákonné 30 denní lhůty na přezkoumání reklamace, ale budeme to řešit ihned.

Výhody reklamace u nás:

-          všechny reklamace řešíme hned a individuálně

-          necháme Vás vybrat, zda budete chtít vrátit peníze nebo zboží vyměnit

-          reklamované zboží (pokud ho máme skladem) vyměníme nebo Vám vrátíme peníze během 2-3 pracovních dnů

Jak postupovat při reklamaci nebo vrácení zboží?

Zboží poškozené během přepravy by mělo být reklamované co nejdříve po převzetí od přepravce. V takovém případě nás prosím kontaktujte viz Kontakt a individuálně se domluvíme na nápravě.

Pokud chcete využít možnost vrácení zboží do 14 dnů od jeho obdržení, stačí sklo zabalit proti rozbití (podobně jako bylo dodáno Vám) a poslat ho na adresu Sokolovská 535, Český Brod. O vrácení zboží nás můžete informovat telefonicky nebo e-mailem. Je také možné pouze do vracené zásilky přiložit poznámku, zda chcete zboží vyměnit nebo vrátit peníze. V případě vrácení peněz je nutné uvést bankovní účet, kam chcete peníze zaslat.