Doprava a platba

Při nákupu nad 3 000,- Kč včetně DPH je dodání do ParcelShopu přepravce DPD a PPL v ČR zdarma.

Doprava v ČR

Doručení na adresu dopravcem DPD dodání za 2 - 3 pracovní dny od objednání 130 Kč vč. DPH

DPD Pick Up (vyzvednutí na pobočce)

dodání za 2 - 3 pracovní dny od objednání 90 Kč vč. DPH

Doručení na adresu dopravcem GLS

dodání za 2 - 3 pracovní dny od objednání 120 Kč vč. DPH

GLS ParcelShop (vyzvednutí na pobočce)

dodání za 2 - 3 pracovní dny od objednání 80 Kč vč. DPH

PPL ParcelShop (vyzvednutí na pobočce)

dodání za 2 - 3 pracovní dny od objednání 70 Kč vč. DPH
Zásilkovna Z-Point (vyzvednutí na pobočce) dodání za 2 - 3 pracovní dny od objednání 90 Kč vč. DPH
Osobní odběr v Českém Brodě (25 km od Prahy) Po domluvě zdarma

Platba v čr

Dobírkou - platba v hotovosti při předání zboží 30 Kč vč. DPH
Bankovním převodem - předem na účet č. 2300488801/2010 (FIO banka) zdarma
V hotovosti při osobním odběru zdarma
Online platba kartou (platební brána Barion) zdarma
 
 

Doprava v sk

Doručení na Vaši adresu dopravcem dodání za 2 - 4 pracovní dny od objednání 170 Kč vč. DPH
Zásilkovna dodání za 2 - 4 pracovní dny od objednání 120 Kč vč. DPH
 

Platba v sk

Dobírkou - přesnou částku v EUR, kterou zaplatíte v hotovosti při předání zboží, Vám upřesníme v e-mailu. 40 Kč vč. DPH
Bankovním převodem - vyčkejte na zaslání e-mailu s platebními údaji a celkovou částkou k úhradě v EUR. zdarma
Online platba kartou (platební brána Barion) zdarma

 

doprava do ostatních zemí

Pro bližší informace o doručení zboží do ostatních zemí nás prosím kontaktujte emailem nebo telefonicky viz Kontakt

Bezpečnost na prvním místě

Jak sklo, tak dárkové krabičky vždy pečlivě balíme do bublinkové fólie, která působí jako ochrana proti poškození. Dárkové krabičky jsou dále umístěny do průmyslové krabice která obsahuje výplňový materiál. Zásilka je viditelně označena etiketou Křehké, díky které je se zásilkou zacházeno opatrněji. Mimo jiné i díky těmto opatřením jsme schopni přes 99 % zboží doručit včas a v pořádku. 

Jak postupovat v případě, že zboží přijde poškozené?

Co nejdříve po převzetí zásilky od přepravce je potřeba si zboží zkontrolovat. V případě, že bude zboží poškozeno, nás prosím kontaktujte (viz. Kontakt) a individuálně se domluvíme na nápravě. Bližší informace naleznete na stránce Reklamační řád.